18 Mayıs 2015 Pazartesi

BLİSTEX LIP BRILLIANCE

Merhaba arkadaşlar;

Bugün sizlere blistex dudak Lıpstıck ten bahsedeceğim.Dudakları yumuşatan koruyan bir nemlendirici stick.
İçeriğindeki hyaluranik asit kürecikleri dudakların görünümünü dolgunlaştırıyormuş.:)

Dudakları nemlendirirken, hafif bir ışıltı ve tatlı pembe şeftali arası bir renk veriyo. 
İçeriğinde spf 15 var dudakları korumak için gayet yeterli.
Rengi çok hoş ..
Dudağı gerçekten çok güzel nemlendiriyor.Ve çilek ahududu gibi meyvemsi bir kokusu var.Ara ara dilimi değdirdiğimde tatlı bir tadı olduğunu fark ettim:) 
Fiyatı ve performansı gayet güzel ben çok memnun kaldım ,, siz dudaklarınız için ne kullanıyorsunuz..




5 yorum :

  1. blistexin bu ürününü hiç görmemiştim çok severim bakayım buna da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim beğenirsin çok güzel ben hiç yanımdan eksik etmiyorum.

      Sil
  2. Renkli Lip balm larla pek anlaşamıyorum ben nedense :) kısa ve öz bir yazı olmuş. Emeğine sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bu markayı ararken yazını gördüm memnun kaldın mı çok acaba :)?

    YanıtlaSil