4 Haziran 2015 Perşembe

BÜTÜN BLOGCU ARKADAŞLARIM BU BİR UYARIDIR LÜTFEN OKUYUN

MERHABA ARKADAŞLAR BU BİR UYARIDIR,TEKIN ACAR KOZMETIK COLLISTER MARKASI ÜRÜNLERI;

Arkadaşlar hepimize firmalar tanıtım için ürün yolluyor fakat sağlımız açısından bazıları gerçekten ürünlerini yokluyor mu? 
Bugün bana gelen Tekin acar collister markasındaki ürünlerin durumunu anlatacağım. Ürünlerin fotoğraflarını da alta koyacağım. Bütün ürünlerin son kullanma tarihleri geçmiş! Açılmış kullanılmış ürünler ve bana küçük bir çanta içinde yollamışlar. Paketi açar açmaz şok oldum. Fondotenlerin kutusu rafta beklemekten rezil olmuş halde, bir tanesinin içinde nerdeyse hiç yok ürün.Ekstra anti age fondoten yollamışlar onun yapısını görmenizi istiyorum ya kokusu yapısı berbat halde. Biz de insanız bu ürünlere çok muhtaç değiliz tek yaptığımız farklı markaları ve ürünleri deneyimleyip duyurmak. Ürünlerin son kullanma tarihlerini checkosmetic.net baktım inanın hepsinin tarihi geçeli yıl olmuş. Çöpe atılacak ürünleri yollamışlar.
Allah aşkına bu ürün kutusundan yeni çıkmış sıfır ürün mü, tüpün haline bakar mısınız içinde nerdeyse azıcık kalmış.Tarihinin geçmiş olduğunu hiç söylemiyorum.
Ve bunları söylememe rağmen hiç kabul etmediler. Hala sizin için özenle seçtik hediye ürünler yolladık diyorlar. Sağlığı bir tarafa bırakıyorum zaten kendilerine ürünü tekrar yollayacağım, bana karşı olan tavırları kabul etmemeleri onur kırıcı.  Kesinlikle bundan sonra Tekin acar değil mağazasına girmek kapısının önünden geçmeyeceğim. Sizde bunlara duyarlı olun, dikkatli olun aldığınız her ürünü iyice kontrol edin. 
Birbirimize destek çıkalım, ve rica ediyorum herkes sayfasında paylaşsın..















15 yorum :

  1. anlamadım nasıl olabilmiş bu böyle :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilk defa böyle birşeyle karşılaştım şaşkınım ve üzgünüm

      Sil
  2. ayyy ne kötü bi durum cok vahim cok uzuldumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizlerde dikkatli olun çok önemli bir durum gerçekten

      Sil
  3. lütfen blogunuz da duyurun

    YanıtlaSil
  4. Resmen dalga geçer gibi son kullanma tarihi geçmiş ürünleri yollamislar hatalarını kabul etmemeleri de ayrı bir olay geçmiş olsun canım ne diyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım, sağol çok teşekkür ederim

      Sil
  5. İnanamadım ya...Rezalet... Hiç göndermeyin daha iyi. Rimel kurumuş, fondötenin kalıntıları camına yapışmış...Ayıpladım! Bence de aynen iade etmelisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstelik hala yeni ürünler diyorlar ya daha sinir bozucu gerçekten rezalet

      Sil
  6. Çok şaşırdım gerçekten bu duruma. Tekin acar gibi büyük bir firma nasıl yapar böyle bir şey inanılır gibi değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten şok edici bir durum, bir de kutusundan yeni çıkmış ürünlermiş .neden kutusundan çıkarıyorsun ki yeni ürünler kutusuyla gönderilir di mi biz de aptal değiliz sonuçta. Çok tuhaf bir durum yaşadım umarım sizler yaşamazsınız

      Sil
  7. Son kullanma tarihlerinde 2007, 2009 görünce gözlerime inanamadım. Yaptıkları gerçekten büyük ayıp ve saçmalık. Sonuçta siz bu ürünleri tanıtacaksınız, son kullanma tarihi geçmiş ürünler göndererek kendilerini karaladılar bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle bana hediyeymiş bunlar tanıtmassam da olurmuş bir de böyle diyorlar , bu ürünler çöpe atmalık yani

      Sil
  8. Püüü yazıklar olsun! Ürünleri geri yollamakla kalmayıp kesinlikle fotoğraflarla tüketici haklarına başvur. Firmaların edepsizliği, şımarıklığı, kendini beğenmişliği apayrı ama bloggerların da çok hatası var. Ürün diye o kadar yalvarıp yakaran blogger var ki, blogu yazmak için tek nedeni bedava ürün geliyor olması. Ne o bloggerlar doğru ne bu firmalar..Ama tekin acarın yaptığı kesinlikle yanına kar kalmamalı..!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gereğini yaptım bundan sonra bitmiştir Tekin acar benim için, desteğiniz için teşekkürler

      Sil