3 Ocak 2016 Pazar

MAX FACTOR MIRACLE MATCH FONDOTEN

Herkese 2016 nın muhteşem pazar gününden selamlar...

Uzunca bir aradan sonra yazılarıma tüm hız ve yeniliklerle devam ediyorum..  Bugün sizleri yazın ayında da kış ayında da severek kullanabileceğiniz , bu zmana kadar ki popüler olmuş bir çok fondotenden daha çok seveceğiniz bir ürünle tanıştırmak istiyorum. Çoğu Youtube ve bloglar da hep aynı ürünlerin güzelliğinden bahsedildiğini görüyorum, mesela bu anlatacağım fondoten özellikleri loreal true match de bulabilirsiniz, ama bu fondoteni daha çok seveceksiniz çünkü bu fondoteni diğerlerinden farklı kılan bir çok özelliği var...
Bir çok ürün kullandım pahalı olanlardan özellikle.. Hiç birisi tam seveceğim özellikte olmadı, hep eksik kalan veya memnun olmadığım şeyler çıktı. hem uygun olabilecek hemde saten-mat bitişli bir fondoten ararken iyi ki karşılaşmışım dediğim kalıcılığı ve duruşu ile gönlümü fetteden bu Fondotenin özelliklerine bakalım; 
#Orta derecede kapatıcılık sağlıyor 
#Diğer mat fondotenlere kıyasla pudra oranı az
#Işığı yansıtan partikülerle flu görüntü
#E vitamini ve B vitamini içermesi
#Nemlendirme özelliği

Gelelim benim beğendiğim özelliklerine;
Bu fondotenden önce çok övülmesi üzerine loreal infallible 24h mat fondoten almıştım ,renk skalasında  benim cildime uygun renk yoktu buna rağmen alıp, bir kere sürdüm flashlı fotoğraf ta inanın pudra serpmiş gibi çıktı yüzüm!! hayatımın en büyük şokunu o anda yaşadım. Sadece pudra kullanarak yaptığım makyajda bile olmayan durum lorealin bu fondoteni ile oldu. Hemen elimden çıkardım, bence bu fondotenden memnun olanlar flashlı foto çekip baksınlar !!! Neyse gelelim bizim max factor fondotene; mat bitişi kesinlikle doğal, cam şişede ve pompalı olması;) , pompa kısmı kilitlenebiliyor seyehat için süper, yüzde satensi canlı bir görünüm oluşturuyor, aldığım günden bu yana kullanmama rağmen sivilce veya herhangi bir komedon oluşumu yapmadı; yapacağını da sanmıyorum, içindeki partikülerle cilde sağlıklı bir ışıltı veriyor, ve en önemlisi uzun süre kalıcı ve T bölgesinde herhangi bir yağlanma oluşmadı bende.. 
Özellikle fırça ile uygulandığında daha kapatıcı oluyor... 
Yılbaşı indiriminde 31tl ye almıştım, yüzde 50 indirim ile... Benim rengim 55 numara beige..

Eğer saten yarı mat bitişli, ciltte uzun süre kalıcı, maske gibi durmayan, uygun fiyatlı bir fondoten arıyorsanız max faktor ün bu fondotenine mutlaka bakın derim.. Înanın loreal true match, infallible fondotenlerinden daha çok seveceksiniz..
 
Yorumlarınızı ve sorularınızı bekliyorum 
SEVGILER
MR


14 yorum :

  1. İndirim sırasında alınabilir ve denenebilir sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.. gerçekten güzel bir fondötene ihtiyaç varsa indirimsiz hali bile alınabilir çünkü verilen paranın her kuruşunu hak ediyor

      Sil
  2. azı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu pek anlayamadım ama yine de teşekkürler Tuğçe koçer

      Sil
  3. güzel ürün, güzel makale. teşekkürler!
    http://farmasin.com/kayit-ol.html

    YanıtlaSil
  4. Bende yeni aldım daha denemedim heyecanliyim 😍

    YanıtlaSil
  5. Bende yeni aldım daha denemedim heyecanliyim 😍

    YanıtlaSil
  6. Bende aldım ama kokusu biaz kötü 😛

    YanıtlaSil
  7. Bende aldım ama kokusu biaz kötü 😛

    YanıtlaSil
  8. ben şu aralar iyi fond. arayışındayim... bikac gundur arastrma yapiyorum cilt alt tonum sicak hatta muhtemelen naturel cogunlukla yesil ve arada nadir mavi damar goruyorum..1 intrnet sayfasi bana en iyi golden beige sand beige naturel gbi rwnklerin uyacagini soledi. max factor miracle ile true match ve lumi magi. arasnda kaldim.. max in 50 yada 55 numarasinimi yoksa loreal true matchin 4D golden naturel fondotenini mi almliyim nolur bana yardimmmm😕

    YanıtlaSil
  9. ben şu aralar iyi fond. arayışındayim... bikac gundur arastrma yapiyorum cilt alt tonum sicak hatta muhtemelen naturel cogunlukla yesil ve arada nadir mavi damar goruyorum..1 intrnet sayfasi bana en iyi golden beige sand beige naturel gbi rwnklerin uyacagini soledi. max factor miracle ile true match ve lumi magi. arasnda kaldim.. max in 50 yada 55 numarasinimi yoksa loreal true matchin 4D golden naturel fondotenini mi almliyim nolur bana yardimmmm😕

    YanıtlaSil
  10. Diğer fondotenlerin ağırlığından şikayetçi olanlar kesinlikle alsınlar.Kaptıcılıgı orta üstü bence ve ince yapılı olmasıyla benden 10 puan aldı.İçindeki ışıltılar da çok hoş.

    YanıtlaSil
  11. Bnde aldım yapış yapış yaptı yüzümü

    YanıtlaSil