10 Şubat 2016 Çarşamba

WATSONS SEVGİLİLER GÜNÜ ALIŞVERİŞİ 2016


Merhaba ; 
Sevgililer günü indirim vasıtasıyla watsonstan sadece ihtiyacım olan ürünleri aldım, gereksiz onca şey almaktan kendimi korudum aslında :) 

Head&soulders şampuanları çok seviyorum , bu şampuanıda kısa süreli tanıtım ürünü olarak çıkartmışlar. Ben organikse ile bunu döngülü olarak kullanıyorum. İndirim %40 10tl . 

Alix avien kalem eyeliner uzun zamandır almak istiyordum . Aslında ilk defa kalem eyeliner kullanacağım , likit eyeliner kullanmak artık çok yorucu olmaya başladı kirpiklerime bulaşıyorlar:( eğer memnun kalırsam sürekli kalem eyeliner almayı düşünüyorum. Alix avien bu eyeliner nın çok methini duymuştum , üründen memnun kalırsam detaylarını instagram da paylaşacağım. Fiyatı 20tl den 10tl ye düşmüştü . 
Rimmel London Match Perfection Kapatıcı yı da uzun zamandır alıp denemek istemiştim . Elimde note marka kapatıcı var fakat sanki mimik çizgilerimi belirginleştiriyor ve kurutuyor, rimmel London ve note karşılaştırması gelecek ..;) 
Loreal lumi aydınlatıcıyı bilmeyen yoktur, deneyip görücem...

İpek kese uzun yıllar boyunca kadınlar tarafından kullanılan doğal peeling. Vücut ve yüz için ölü derilerin atılmasını sağlayan ayda bir kaç defa yapılabilir muhteşem temizleyici. Cildi ışıl ışıl yapıyor , gözenekleri açıyor, kirleri ve ölü derilerin atılmasını sağlıyor. Fiyatı 6.99tl 
BU ÜRÜNLER VE YENİ ALDIĞIM TÜM ÜRÜNLER HAKKINDA Kİ DÜŞÜNCELERİMİ İNSTAGRAMDAN DA PAYLAŞIYORUM. 
Takip etmeyi unutmayın..


SEVGİLER
MR



4 yorum :

  1. Merhaba paylaşım için teşekkürler:) Benimde bugün küçük bir alışverişim oldu watsons mağazasından. Rimmel kapatıcı ve aydınlatıcıyı bende aldım. Yorumlarınızı bekliyorum:) Hepsini güle güle kullanın. Sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İNSTAGRAMDAN da takipte olun, ordan da ara sıra anlatıyorum , duyuruyorum . Sevgiler

      Sil