25 Mart 2015 Çarşamba

AVENE TERMAL SU,AVENE HYDRANCE OPTİMALE LEGERE KREM,NİVEA BEBEK KREMİ

Merhaba bugün sizlere karma ve normal ciltlerin kullanabileceği fiyatları gayet makbul olan benim de severek kullandığım ürünlerden bahsedeceğim.Avene hepiniz biliyorsunuz dur ürünlerini sıkça kullanıyorum, bu zaman kadar bir sıkıntı yaşamadım.Soldan başlayarak avene hydrance optimale legere,avene termal su,nivea bebekler için olan nemlendirici kremi. 
Avene termal suyu bulunduran bu nemlendirici; sebum düzenleyici cildi yatıştırıcı ve rahatlatıcı özlellikleri bulunan yüz kremi.Özellikle normal ve karma ciltler için olan bu ürün bence gayet başarılı,vaat ettiklerini yerine getiriyor ve cildi yumuşacık yapıyor.
Yapısı akışkan hemen yayılıp cilt tarafından emiliyor.Yapış yapış bi yapı bırakmıyor.55tl
Bu da benim genellikle el ve yüz için tavsiye ettiğim ürünlerden.Alkol ve boya içermeyen bu ürün çocuklar için geliştirilmiş,içeriğindeki pantenol cildi yumuşacık yapıyor ve bebeksi tatlı bir koku bırakıyor.17tl
Vee son olarak avene termal su benim vazgeçilmez dediğim ürünlerden birisi.Yazın o sıcağından bunalmış yüzünüze ferahlık ve serinlik verecek bir ürün, makyaj altına ve makyaj üstüne sağlıklı bir görünüm vermek vee makyaj sabitlemek için de kullanabileceğiz bir ürün.İçeriğinde ki zengin mineraller soğuktan yada sıcaktan etkilenmiş ve kızarmış cildi rahatlatır.300ml indirimli 30tl

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder