20 Mart 2016 Pazar

ESSENSE KAŞ JELİ VE WET N WİLD KAŞ JELİ

Merhaba !!! 
Serin bi geceden herkese bahar kokulu selamlar sevgiler..
Bugün herkesin merakla beklediği benim de uzun zamandan beri kullanıp düşüncelerimin kesinleştiği iki üründen bahsedeceğim. Kaş jeli; Kaşları uzun süre sabitlemek için kullanılan malzemedir; makyajlı veya makyajsız ne zaman olursa çantamdan düşürmediklerimden...(ruj ve kaş jeli) . Essense kaş jelini hiç bir yerde bulamadığımdan dolayı uzunca zaman wet n wild kaş jeli kullandım. Çok memnun olmasamda mecburen diyeyim kullanmak zorunda kaldım. 

Öncelikle kokusu yapıştırıcı gibi kokan bu ürünü sabırla kullandığım için kendime şaşırıyorum . Yapısı essense göre daha yoğun. Asıl görevi olan sabitleme işini yapıyo ama uzun süre kalıcı değil ne yazık ki, ayrıca kuruyunca kaş üzerinde uhu sürülmüş de kurumuş gibi beyaz kalıntılar bırakıyor. Fırçasına bakacak olursak inanın essense kat kat güzel. Eşit dağılıyo ve sert değil. 
Bu da benim severek kullandığım gerçekten övgüyü sonuna kadar hak eden essense kaş jelim. 
Bu fotoğraftaki dramatik farkı görüyorsunuzdur. Essense daha sıvı yapıda, asla kaş da kalıntı bırakmıyor. Uzun süre sabit kalıyo kaşlar. 
Kesinlikle essense tavsiye ederim. Wet n wild dan uzak durun çünkü kaş da dökme yaptığını da gözlemledim.

Öneri; bu tarz ürünler kullanınca tavsiyem; gece makyajınızı temizledikten sonra pamuklu çubuk yardımı ile kaşlarınıza hint yağı sürün. 
 Ben, essense kaş jelini uzunca arama sonucu eve kozmetik ten buldum. 

Sevgiler
MR




4 yorum :

  1. merhaba son paragraflara doğru ne yazdığını anlayamadım canım günü yağı sürün demişsin ne demek istedin? bir de bu kaş jeli tam olarak ne yapıyor ne işe yarar ben anlayamadım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş jeli kaşları sabitlemek için kullanılıyor, yazımın başlarında yazdım. Hint yağı olacak internet sıkıntısı yüzünden hızlıca yazılan bir yazı olduğundan ötürü minik hatalar olmuş olabilir, sevgiler

      Sil
  2. elinize sağlık severek essence kullanıyordum zaten wetn wild da denemek istiyordum ama bu yazıdan sonra almıcam sanırım teşekkürler :)

    YanıtlaSil