25 Nisan 2016 Pazartesi

FREEMAN PEMBE GREYFURT ÖZLÜ PEELİNG

Merhaba;;

Bugün sizlere freeman greyfurt özlü soyucu peeling den bahsedeceğim . Peeling olarak uzun zamandır yves rocher kayısılı peelingi kullanıyordum, memnundum.Fakat çok gözenek temizlediğini ve pütürcükleri azalttığını göremiyordum. Sadece günlük temizleyici niyetine kullanılabilecek bi ürün olduğunu düşünüyorum . Freeman ile benim tanışmam bir firmanın kayısılı peelingi göndermesiyle oldu. Açıkcası yves rocher ile kıyasladığımda çok daha iyi olduğunu , taneciklerin daha minik olduğunu görünce , freemana olan ilgim arttı:) 
Bu peelingin vaatleri; cildi ölü derilerden arındırmak , bunu yaparkende nemlendirmek ve parlaklık vermek. 
Peki yapıyor mu??? 
- kesinlikle yapıyor..
Ben bu peelingi hergün yapmak yerine haftada 1-2 defa yapıyorum. Gerçekten cildimi tahriş etmeden temizliyo, yumuşacık yapıyo . Diğer peelingler gibi gerginlik veya kurutma asla yapmıyo. Çok da bereketli bir ürün özellikle gün içinde havayla sürekli temas eden yüz, boyun ve dekolte için kullanabileceğiniz hafif formda bir peeling. Tabiki bazı exfoliating
yapan gözenek küçültürken ciltteki lekeleri azaltan professional bir ürün değil, eğer öyle bir ürün istiyorsanız Dr.murat ve nıp fab markalara bakabilirsiniz.. 
Ürün fiyatı : 18tl indirimli

Sevgiler 
MR


2 yorum :

  1. Yves rocher ksyısılı peeling bir işe yaramıyor malesef. Free man daha başarılı bencede.

    YanıtlaSil