5 Mayıs 2016 Perşembe

GRATİS ANNELER GÜNÜ ALIŞVERİŞİM


Merhaba; 
Bu yazıda ; Anneler günü indiriminden ihtiyaç bari aldıklarım, ve kullanıp memnun kaldığım ürünleri paylaşacağım. 
İnstagramdan beni takip edenler görmüştür , bu alışverişte max factor ün hourglass allıklarına muadil allıklarından nude mauve 10 numarasını aldım. Bu allık aslında yapı olarak çok güzel fakat yüzde çok belli olmuyo bi kaç kat geçmek gerekiyor. Renk pembe tonlarında adı üstünde nude -ten rengine yakın çok hafif leylak rengine benziyor. 
(Flashlı çekim)
Bu allığı göz üstüne far olarak kullandım , işte o zman muhteşem durdu. Ama allık için çok beğendiğimi söyleyemiycem. No makeup makyaj için çok hafif allık olarak Tabiki muhteşem durabilir, ama onun dışında cildimde belirgin allık olsun diyenler için başka renklerine bakmasını önerebilirim. 
Maskaraya gelirsek , Gosh boombastic çok övülünce bende merakla aldım. Maskaradan herkesin beklentisi farklıdır ; benim beklentim tek tek ayırsın dolgunluk versin. Çok uzunluk vermesi benim için önemli değil.(çok uzunluk verdi) O açıdan bu maskara tam benlik . Fırçası plastik, yapısı çok kıvamlı olmayan bu maskara benim beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. 
İnstagram da paylaştığım bu fotoğrafta hem maskaranın duruşu hem allık hemde az aşağıda anlatacağım deborah ruju görebilirsiniz.. 
Deborah ruj 800 numara saten duruşlu; içerisinde bir takım vitaminlerin bulunduğu dudağı asla kurutmayan , rengi dudak rengi tonlarında pembe kırmızı turuncu karışımı bir ruj. Zaten deborah markasının en popüler ruju da bu. Benim çok beğendim ise yapısı, duruşu , kalıcılığı içeriği diğerlerine göre çok iyi. 
Fiyatlar; indirimli:
Ruj: 12.45
Maskara: 14.45
Allık: kasa arkası indirimi ile 18tl
 Diğer ALDIĞIM ürünler pamuk , sabun ve çok çok sevdiğim nude natural şampuan ..
İndirim bitmemişken umarım işinize yarar bir yazı olmuştur.. 

Bir sonraki yazım , glowy makyaj olacak ..

Sevgiler 
MR








3 yorum :