24 Mart 2015 Salı

GÜNEŞ ÜRÜNLERİM,AVENE EAU THERMALE EMÜLSİON 50+SPF,ISIS PHARMA,LAROCHE POSAY ANTHELIOS AC GÜNEŞ KREMİ

GÜNEŞ ÜRÜNLERİM


             Yaz geliyor malum güneşler kendini göstermeye başladığı zaman güneş kremleri gündeme gelir.Aslında yaz kış demeden dört mevsim kullanmak gerekiyor.Yüz derimiz o kadar hassas ki yapay ışıklardan bile etkileniyor.Hele ki leke sorunu olan ciltler aman güneşli zamanlarda dikkat!Sadece cildin üst epidermisine değil derinin çok altına kadar ulaşıyor güneş ışınları.Piyasada artık her türlü güneş ürünü var,cildinizin yapısına göre her türlü ürün bulabilirsiniz.

Ben geçen yaz LA ROCHE-POSAY ANTHELIOS AC 30 SPF kullandım. Bu ürünü dermotoloğumun tavsiyesi üzerine roaccutane tedavim süresince kullanmaya başlamıştım .Açıkcası tedavi zamanında yağlı olan cildim için iyi gelmişti.Yani herhangi bir sivilce ve komedon oluşturmadı Ama favori ürünüm değil çünkü;beyaz akışkan olan yapısı yüzümde kalıp gibi duruyordu ve cildimde ağırlık ve yağlandırma yaptı.Tabi ki aldım diye sonuna kadar kullanamadım,kokusunu da beğenmedim. O yüzden bu ürünü bir daha kullanacağımı düşünmüyorum.
AVENE EAU THERMALE EMÜLSİON 50+SPF bu ürünü bu yaz için aldım özellikle 50 koruma faktörü ve vaat ettikleri çok iyi olduğu için ben şimdilik memnunum.Ürün normal, karma ve hassas ciltler için üretilmiş.içerisinde paraben gibi zararlı maddeler yok. Üstelik yağlandırma da yapmıyor.Ben içeriği temiz ürünler kullanmanızı tavsiye ederim.Özellikle yazın terleyen ciltte gözenekler açıktır ve zemine sürdüğünüz ürünler çok çabuk cilt derinine iner.Bu ürünün mat yapısı ve ciltte kadifemsi duruşu çok hoşuma gidiyor.Üzerine rahatlıkla makyaj yapabilirsiniz. 

Ürün suya dayanıklı yüzde kolayca dağılıyor ve kalıntı bırakmıyor.Pompalı ağzı ile istediğiniz kadar alabiliyorsunuz bence çok güzel bir ürün özellikle karma ciltler bu ürünü çok sevecek. www.dermoeczanem.com dan indirimli olarak 50 tl ye almıştım.

Bu ISIS PHARMA  30 spf güneş koruyuculu göz çevresi bakım kremi, bana dermoeczanem sitesinden tanıtım amaçlı gelmişti bir kaç defa kullandım, gayet güzel göz çevresinde yağlandırma yapmadı.Üzerine sürdüğüm göz altı kapatıcımda kusma yaratmadı.Büyük boyunu almayı düşünüyorum.Sanırım indirimli fiyatı 90TL civarı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder