24 Mart 2015 Salı

MİNERAL MAKYAJ ÜRÜNLERİ,YOUNGBLOOD MİNERAL PUDRA,YVES ROCHER KABUKİ FIRÇA

                                                  YOUNGBLOOD MİNERAL PUDRA
Mineral makyaj ürünleri benim en favori ürünlerim.Çünkü diğer kozmetik ürünlerine göre daha sağlıklı geliyor bana.Bir kere her cilt tipi rahatlıkla kullanabilir.Gözenekleri tıkamayan,cildimin nefes aldığını hissettiğim en favori ürünüm diyebilirim.Benim cildim çok hassas ne kullansam tepki gösteren tiplerden fakat bu üründe hiç bir şekilde tepki vermedi. Komedon,sivilce ve siyah nokta oluşturmadı.Piyasada bir çok markanın mineral ürünü var fakat ben en çok bu markanın ürününden memnun kaldım.Günlük kullanımda gayet doğal bitişli ve sağlıklı bir cilt sağlıyor.
günlük kullanımda bile uzun zaman gider çok az bir miktarı bile ciltteki tüm  k
Bereketli olan bir ürün, her gün kullanımda bile uzun zaman gidiyor.

Az bir miktarı bile tüm yüze yeter ve doğal bitişli sağlıklı bir kapatıcılık sağlıyor,özellikle sorunlu ciltlerin çok seveceği bir ürün.




Bu kadar miktarı benim cildime yetiyor.Bunu yves rocher dan aldığım kabuki fırçamla uyguluyorum.mineral ürünleri özellikle kabuki fırçalarla kullanmak daha uygun, diğer sentetik fırçalar mineral parçacıkları tutmadığı için çok ürün kaybı oluyor.



                                                                                                Ben  natural rengini kullanıyorum tam uyuyor,renk ciltle tam bütünleşiyor, kalıp gibi durmuyor.Ben bu üründen çok memnunum, fondotenden çok daha sağlıklı olduğunda içiniz rahat kullanabilirsiniz.Ben bu ürünü www.dermoeczanem.com dan aldım.Bazı dermokozmetik satan eczanelerde de bulabilirsiniz.Fakat ben genelde bu site üzerinden alışveriş yapıyorum.Bir çok ünlü markanın indirimli ürünlerini güvenli olarak alabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder