24 Mart 2015 Salı

MERHABA TANIŞMA YAZISI(BENİ TANIYIN)

            Merhaba;
       İlk yayınımla sizlerleyim, umarım birlikte güzel şeyler konuşur ve paylaşırız.Kısaca kendimden bahsetmem gerekirse; Mikrobiyal genetik alanında master yapıyorum ve üniversitede araştırmacı olarak çalışıyorum. Kozmetik, bakım , sağlıklı yaşam konusunda meraklı araştıran biriyim.Özellikle sağlıklı ürünler hakkında bir çok araştırma yapmıştım ve bunlarla ilgili makalelerimi ara ara sizlerle paylaşacağım.Benim için blog yazarlığı sadece hobi amaçlı başladı, edindiğim bilgileri ve deneyimleri sizlerle paylaşmaktan çok mutluluk duyacağım. Sağlıklı yaşam adı altında bazen imkanlarımızın elverdiği koşullarda belki de hiç ummadığımız bir ürünün hayatımıza neler katabileceğini, evde elimizin altındaki ürünlerle kendimizin yapabileceği pratik makyaj temizliği, cilt temizliği, vücut bakımı hakkında yazılar yazacağım. Kozmetik deneyimlerim, tavsiyelerim, önerilerim ve önermediklerim olacak, hepimizin yaşamında şunu da iyi ki öğrenmişim dediği bir yerlerde olmak için sizinle iyi kötü her şeyi konuşacağız. Deneyimlerim ve bilgilerimle sizinle mümkün olduğunca yazılar paylaşıp resimler ekleyeceğim. Umarım hepimiz için yararlı olur.

4 yorum :

  1. Blogun hayırlı olsun :) İzleyiciler butonu eklersen takibe alırım :) (blogger paneli-----yerleşim-----gadget ekle-----diğer gadgetler-----izleyiciler-----kaydet) benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  2. Cevabın için teşekkürler, birbirimizi takip edelim..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba takipteyim ben :) Bu arada bloğumda soru sormuşsunuz. Zaman zaman firmalar bloğumuzu farkedip bize ulaşıyor zaman zaman biz firmalara mail atarak bloğumuzu tanıtıyoruz o şekilde ürünler geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıklaman için çok teşekkür ederim..

      Sil